Årsmöte 2024

Under torsdagskvällen så hölls årsmöte 111 i ordningen, denna gången i vårt klubbhus på Sjövallen, flertalet nya kliver in i styrelsen och en del valde att lämna sina uppdrag.

Vi vill tacka våra avgående personer.
Maria Wallmoberg och Maria Rydgren lämnar sina uppdrag som suppleanter och Emrik Eklund lämnar över klubban till Jesper Olausson som föreningens nya ordförande.
Stort tack för det jobb ni hittills lagt ner och vi är övertygade om att vi fortsatt kommer att ses på anläggningen i sammanhang utanför styrelserummet och detta med glädje.

På bilden ovan ser vi den nya styrelsesammansättningen.
Stående från vänster: Therese Stenlund, Linus Johansson (ny), Johanna Werder (ny), Gert Waldén, Tyrone Hansson Eklund (ny), Katharina Bodén och Emris Olsson.
Sittandes från vänster: Jim Aleberg, Alexandra Lundberg (ny) och Jesper Olausson.

Ej med på bild: Niclas Graff (ny)

Årsmötes ordförande Fredrik Olofsson tackas för att tryggt har styrt årsmötet 2024, här tillsammans med föreningens nya ordföranden Jesper Olausson

Av Jesper Olausson 02 May, 2024
Äntligen uppstart för ny boll & lek grupp!
Av Jesper Olausson 02 May, 2024
This is a subtitle for your new post
Av Jesper Olausson 29 Apr, 2024
Fotbollsskolan 2024, anmälan öppen!
Show More