Herrtruppen söker materialförvaltare

Har du tid och intresse för att hjälpa till kring träningar och match? Ahlafors IF söker en eller flera personer som kan ta rollen som materialförvaltare.

Vi har idag hjälp med tvätt, men söker någon eller några som på rullande schema kan vara tillgänglig på Sjövallen på vardagseftermiddagar från ca 14.00 och på kvällar samt helger i samband med hemma- och bortamatch. Du behöver vara självgående och ansvarsfull, och kunna jobba regelbundet (d.v.s. inte bara enstaka inhopp).

I och med vårt avancemang till division 1 behöver vi förstärka vår organisation runt herrtruppen. Detta är en tjänst som är otroligt viktig och vi hoppas att det finns några som skulle känna glädje över att vara en nyckelperson för att A-truppen så att våra ledare ska kunna fokusera på att prestera under träning och match!

Vid intresse kontakta Michel Berndtsson på mobil 0730-372876 eller Jesper Johannesson på mobil 0736-615900.