Ställplatser - Sjövallen

Har du en husbil eller husvagn och vill ställa upp den i vacker sjönära miljö finns från och med i år möjlighet till ställplats på Sjövallen.
Vi har iordningställt 16 platser på Sjövallens parkering.

Vi har markerat ställplatserna med gula markeringar i asfalten, varje plats är numrerad från 1-16. En ställplats rymmer tre vanliga parkeringsplatser.

Samtliga husbilar/husvagnar ska backas in på platserna så att de
snabbt kan flyttas t.ex. vid ev. brand m.m.

Ställplatsen är obemannad men bevakas/ronderas av bevakningsföretaget iPatrol, som också kontrollerar att betalning är utförd.
• Avgift: 200:-/dygn. April - September
100:-/dygn. Oktober - Mars
• Betalning: swishkonto: 1236571798 eller via QR-kod (vid sidan av detta anslag).
• Meddelande: ange reg.nr. på Er husbil/husvagn samt platsnummer, så att iPatrol kan kontrollera betalningen.

Vatten och möjlighet till latrintömning finns i den lilla gula byggnaden intill klubbhuset. Latrintömning utförs i byggnadens WC-stol.

Minigolfen och kiosken är öppen måndag-söndag kl. 11-18 under V.26-28 samt V.30-32. I kiosken kan ni även låna fotboll, frisbee, kubb, boule m.m.

Bommen stängs/låses av iPatrol kl.23.00 och öppnas kl. 06.00
Behöver ni akut komma ut när bommen är låst så ringer ni iPatrol på tel. 0303-23 30 00.

Välkomna!
Ahlafors Idrottsförening